piątek, 17 marca 2017

ważne są tylko te dni...


Ważne są tylko te dni, których nie znamy, ważnych jest tych kilka chwil, na które czekamy.
Dzisiaj święto św. Patryka, dzień poczęcia mojej Najmłodszej, mojego szczęścia :)
Cały dzień o Niej myślałam, o jej Tacie ... a tu piosenka- nasza, dająca wówczas nadzieję na wspólne dobre życie, która nam kiedyś zagrała, mimo, że nie zanosiło się..... 
Wspólne było, dobre było ... na początku, ale dało zaczątek  Jej jestestwu.
I za to ten dzień lubię, bo dzisiaj skończyła tak naprawdę13 lat.
 W Soniczkowie w miarę ok, w pracy póki co ok, wichura porwała roletę, ptaki śpiewajo, dietę bez ssaków utrzymujemy, tv nie oglądamy, seriale  jak najbardziej, dużo się dzieje dobrego,
 dziwnego, złego... jak to  w życiu.
 Komuś bliskiemu sercu moce ślę, bo zasługuje na to co najlepsze, więc moją piosenkę dedykuję ...
Ona wie, ze to dla Niej ..

39 komentarzy:

  1. Soniczku! Najmłodsza już ma tyle lat!? Ależ ten czas gna!
    Samego dobra dla Niej i dla Ciebie :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. <3
    ciekawe czy sie wyswietli serduszko, hrehrehre

    masz racje i sie podpisuje pod.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakies dziwne to serduszko, mnie wychodzi takie samo...
      i tez sie ciesze z Toba Sonic, ze masz te trzynastolatke!
      <3 takie to serdeuszko jest, chyba trzasne tym laptopem, od wczoraj wieczora mnie denerwuje, bo nic nie wychodzi!

      Usuń
    2. Soniczku ślę ♥ Twej córci, Tobie i Jej też ♥♥♥

      Usuń
    3. Dziękuję , Dziewczynki :*
      A serduszka na blogu tak nie wychodzą- musicie nacisnąć i trzymać ALT po lewej stronie klawiatury i mocno kliknąć w cyfrę 3 i wówczas wyjdzie ♥ :)

      Usuń
  3. Soniczku,serdeczności urodzinowe dla Twojej Córci♥
    Pozdrawiam,wszystkiego dobrego dla Was i miłego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elu :0
      Miłego dnia i dla Ciebie :)

      Usuń
  4. )))) 13 to dobra i fajna cyfra he he uściski dla Was zwłaszcza dla młodej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pewnie, ta 13- tka boszzzz kiedy my tyle miałyśmy :)))
      no ona naprawdę urodziny będzie mieć 29 listopada, ale trudno nie pamiętać kiedy to było heheheh bo to św. Patryka ;) i rozwiewam podejrzenia - trzeźwa byłam jak świnia heheheh

      Usuń
    2. Ha ha ha jak miałam 13 lat i jeden dzień, poznałam moją pierwszą wakacyjną miłość. Przez parę lat spotykaliśmy się na wakacjach, był z Poznania /daleko/przyjeżdżał do ciotki. Soniczku uważaj, bo zięć jest tuż, tuż. A co ciekawe 17 marca jest Patryka i Zbigniewa, a ta moja miłość, to był Zbyszek.
      Buziaki dla was, a najwięcej dla Najmłodszej

      Usuń
    3. pamiętam imiona wszystkich moich pierwszych i największych miłości ;)
      Buziaki, Aniu :*

      Usuń
    4. i ja pamiętam ))

      Usuń
  5. A ja nigdy nie rozumiałam tej piosenki. Wszak ważne jest tylko to cio teraz.
    I dobrze że jest dobrze.💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tych zielonych, to ja nie umim :(((
      ale pięknie dziękuję ♥

      Usuń
  6. Przed Córką jeszcze wiele dni, których nie znamy, niech będą dobre.
    Tobie też niech sie wiedzie,miłej soboty.♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajna dziewczynka, po mamusi hehehhe
      Mam nadzieję, że gwiazdy jej będą sprzyjać
      Miłego dnia, Ewciu ♥♥♥♥

      Usuń
  7. "Mijają lata nie wierzy mi, bo jej mijają dopiero dni" i bardzo dobrze, bo potem będzie "dni mnie oszukały, znienacka w lata się zmieniały", to Sztaudynger.
    A ja, życzę wszystkiego dobrego Tobie i córeczce :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Marijo.. ja pamietam, że jak miałam z jakieś 10 lat to sobie nie umiałam wyobrazić, ze kiedyś za 20 lat będzie rok 2000- to był jakiś odległy kosmos!
      A teraz...minęło 17 lat od 2000 roku i 37 od tamtych czasów :)
      Dobrego dnia, kochana :***

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urodziny Najmłodszej za 9 miesięcy?
    Sonic, życie do przodu nas gna. I choć wiele się dzieje, to dobrze jest jak jest, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Sollet :)))
      W sumie tak, oby nie było gorzej! :***

      Usuń
  10. W. poczęty 30 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale,że tak dokładnie pamiętacie? Ja nie wiem z taką dokładnością kiedy był ten szczegolny moment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam. Planowałam, znałam swoje ciało. Przy drugiej od razu wiedziałam, że jestem w ciąży, gadałam z Matyldą nawet, tuliłam w myślach, żeby się ładnie zagnieździła w macicy :)

      Usuń
    2. a to był szczególnie dziwny i ważny dzień, dużo się tego dnia wydarzyło :)

      Usuń
  12. Ważne są wszystkie dni, bo one nas tworzą. Nie lubię tej piosenki. Jej wymowa jest taka, ze to, co przeżyliśmy, jest nieważne. A to nieprawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co tak głęboko w to wchodzić ;)
      to raczej taka piosenka dla tych, którym w danym okresie życia jest pod górkę, to ma dawac nadzieję na odmianę losu

      Usuń
    2. Wiem, ale mnie wkurza :)

      Usuń
  13. Jak miałam 13 lat to chciałam być dorosła, a dziś będąc dorosła chciałabym mieć 13 lat... 😊 Serdeczności dla Was Dziewczynki 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orszulko, co ja bym dała by znów mieć 13 lat, obecny rozum i zachować swoje dzieci :)))
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Ale że Ty tak tą datę poczęcia tak dokładnie:p
    Ja najmłodszej tylko znam, bo wtedy był seks raz na kwartał:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, choć ta ta piosenka Grechuty i piękna, i mądra, to Dla Twojej Najmłodszej NAJWAŻNIEJSZY DZIEŃ to 17 marca 2004.
    Wszystkiego najlepszego dla Najmłodszej i dla Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Małgosiu- pierwszy i najważniejszy :) Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  16. Mocne uściski dla Najmłodszej i życzenia najlepsze, takie które sama sobie zażyczy i pozytywnie się zrealizują. ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszego dla Córy ! :)
    Ja też czułam "TO".
    Absorber - 3 maja, a Młoda -w urodziny ex.
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń