niedziela, 25 czerwca 2017

ciągle do zrobienia

Po  postulacie Aluchy wrzucam zdjęcia balkonu i ciągle niezrobionego tarasu 







A to moje tarasowe hektary- jest co myć i co urządzać oraz nasadzać.
Skrzynia po lewej to grat do wyrzutki, a że ciężki, to nie ma mi kto go wynieść, a jak już jest, to ja zapominam poprosić ;)




Tą ścianę mam zamiar osłonić od wiatru jakąś pleksi, tak by nie stracić pięknego widoku, jaki się rozpościera dookoła. Po przeciwnej stronie w przyszłości ma się pojawić wielka skrzynia  i to w niej będą rosły wszystkie rośliny.





 Mebli brak, ale czekam na palety, z których zrobię siedziska, ba! leżanki ;)
stół z drewnianej szpuli już jest i czeka na pobejcowanie, jak zrobię wszystko , to pokażę
Mam tu fajnych sąsiadów, to jedni z nich mają mi właśnie te palety przywieźć, inna sąsiadka swoje już oszlifowała, więc pożyczy szlifierkę. Dostałam też stare skrzynki po jabłkach, będą w sam raz na stołki i pojemniki na kwiaty.

A to widok z tarasu, pod światło


a to tuż obok domu- Makowe pole :)


 Czerwiec, mój ukochany miesiąc, powoli się kończy, ale dni są długie, pogoda piękna, trzeba się cieszyć najbliższym czasem. Dzisiaj byłam na wycieczce rowerowej z sąsiadką. Pierwszy raz od 10- ciu lat wsiadłam na rower. Mało trupem nie padłam po pierwszym kilometrze, ale potem poszło z górki. Wiał wiatr, więc dałam radę. Mamy zamiar jeździć tak co tydzień.
 Najmłodsza przyniosła świadectwo z czerwonym paskiem, szczególnie jestem dumna z tego, że nadrobiła 2 lata z j.niemieckiego, którego w Uć nie miała,  i z bieżącego programu dostała 5! Teraz idzie do 7 klasy- podła zmiana ją dopadła :(
Dobrego tygodnia
sonic



21 komentarzy:

  1. Czerwiec - cudnny bardzo, podzielam miłość!!
    oraz ja jutro zapraszam na zdjęcia termostatu:ppp

    Brawa dla najmłodszej:))))

    a co zmiany
    ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alem piersza piersza:)))

      Usuń
    2. Rybka, ten taras ciut ladniejszy niz bzdzidelka:)))

      Usuń
    3. no te bzdzielka też pikne ;)
      Rybcia, wygrałaś uścisk prezesa :P

      Usuń
  2. Bardzo przyjemny tarasik:)
    W Lublinie mówią: pleksa:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wygląda imponująco! Pleksa fajna, ale jeśli wiatr zawieje z drugiej strony? Albo z nawprosta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam zagwozdkę z tym wiatrołapem :/

      Usuń
    2. No to moze wiatrolap na ramie drewnianej w okienka? mozniejsze by bylo.

      Usuń
  4. Imponujący kawał muru. W razie jakiegoś konfliktu masz zza czego się bronić ;)

    Niech żyją wakacje!

    Gallus

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, a będzie jeszcze piękniej:)
    I brawa dla Mlodej, należą sie jak najbardziej. Matka, możesz być dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niej baaaaardzo dumna, zwłaszcza za ten niemiecki !!!

      Usuń
  6. Gratulacje dla Mlodej :) A balkon piekny, nawet bez mebli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balkon mam meble, to taras ich nie ma ;)
      to są dwa różne "pomieszczenia"
      Dzięki za gratulacje :*

      Usuń
  7. Nooo, dobre dziecko masz! szczegolnie z tego niemieckiego jak przedtem nie bylo! Gratulacje oraz uscisk dloni!!

    czy na tarasie bedzie parasol? bo ja teraz nie wychodze na taras w porze dziennej, zwyczajnie mi za goraco...w salunie z widokiem na taras mi najprzyjemniej i nawet maly wiun dochodzi. Roslinnosc sie rozbucha i bedziesz miec zielona sciane! fajosko, a pole makowe jak na obrazie Moneta https://www.claude-monet.com/the-poppy-field.jsp tyle, ze u Ciebie ta pani z parasolka robi wlasnie to zdjecie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha!, nie wiedziałam, że mam taki udział w tym obrazie ;)
      Parasol będzie, a jakże !
      Za uścisk dziękujemy i odściskujemy :)

      Usuń
  8. Brawo Młoda :***
    Przyjeżdżaj na watę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaguniu, może będziemy w Uć pod koniec lipca, to wówczas wata koniecznie ! :)

      Usuń
  9. Kurcze, soniczku, masz co urządzać! Piękny duży taras :) i już ile się dzieje! Donice bardzo mi się podobają, mam podobne ;) no i ta huśtawka... marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hustawkę kupiłam rok temu w Lerła w dobrej cenie :)

      Usuń