środa, 25 kwietnia 2018

kiedy...




kiedy słyszysz, że Recenzent pracy magisterskiej na wylosowane przez twoje dziecko pytanie o rolę piękna architektury w budynkach użyteczności publicznej stwierdza, że właściwie nie musiałoby ono odpowiadać, bo jego praca jest piękną odpowiedzią na to pytanie.....

kiedy słyszysz, że Promotor mówi, że jest dumny ze swojej studentki, a  jej praca jest doskonała i bardzo wzruszająca ....

to płaczesz, a twoje serce pęka z dumy


sonic- mama Pani architekt :)

55 komentarzy:

  1. Moje gratulacje :) Fajnie jest przezywać takie chwile. Pozdrawiam Was drogie Dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana ♥ A ja dla Ciebie moc uścisków wszelkich dobrych fluidów ślę ♥♥♥

      Usuń
  2. Gratuluje Wam obu bo i Twoja w tym zasługa.
    Masz prawo i powinnaś być i dumna i wzruszona.
    Niech się nowej pani magister szczęści na całej linii!!!
    Na obronie magisterki swej córy nie byłam, ale byłam na wręczaniu doktoratu, który ona napisała na "sumus". Na 200 tego dnia wręczanych dyplomów doktoranckich całego Uniwersytetu Monachijskiego było tylko jedenaście na ów "sumus", odpowiednik naszego celującego.
    Nie płakałam,tylko autentycznie zaniemówiłam, choć już wcześniej wiedziałam jaka jest ocena, bo promotor córce powiedział, ale tak ściskałam rękę siedzącego obok mnie zięcia, że aż siniak się zrobił.
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, pięknie dziękuję ♥
      Ja też wiedziałam, że ona na pewno zda, była przecież na korektach projektu w trakcie, promotorka od razu chwaliła pomysł, ale wiesz jako to jest... Ponadto od 2 lat studenci muszą jeszcze napisać pracę magisterską na 60 stron no i pytania losowane . Jestem mama, więc mogę być nieobiektywna w ocenie projektu, chociaż po tylu latach w sumie chyba mogłabym pójść na te studia hahahaha, niemniej jednak uważałam, że projekt jest bardzo ciekawy, z polotem, funkcjonalny, fajnie gdyby powstał, ale dopiero opinia komisji to wszystko potwierdziła.
      Tobie takiej zdolnej córki też gratuluję ♥

      Usuń
  3. Wielkie gratulacje dla Córki i dla Ciebie Sonik!
    Pamiętam to cudowne uczucie po obronie. Chce się fruwać! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    OMG!!!!
    Serce pekajace z dumy to najpiekiejsze pekniecia jakie sercu moga sie przytrafic ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No piękne uczucie, ale łez polały się hektolitry ;)

      Usuń
  5. Kolejna wspaniała emocja w Twoim życiu, ta się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. BRAWO !!!!
    K jest super !
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No jest, a najbardziej ujmuje mnie jej skromność :)

      Usuń
  7. Ale radosc...sprawdzilas sie jako matka a Twoje dziecko to wymarzona corka . Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się razem z Tobą, masz prawo pękać z dumy. Jeszcze raz Gratulacje dla Córki i Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. :) Moje gratulacje dla Mamy i Córki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również gratuluję! To nagroda za wiele lat dla was obu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Fakt, to było kilka ciężkich lat, które i mnie zmęczyły :)

      Usuń
  11. Same cudne wieści ostatnio, szczęściara z Ciebie, Soniczku! :)
    Gratulacje dla Mamy i Córki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kwiecień w tym roku jest dla mnie obfity i łaskawy :)

      Usuń
  12. Gratuluję po raz kolejny i ściskam Was obie, świętujcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Gratuluję Córci i Mamie!Obie jesteście Wspaniałe:))

      Usuń
    2. Dziękuję, Dziefczenta ;)

      Usuń
  14. Wielka radość, wielkie gratulacje !!!!! Masz dobrą passę :) Alleluja i do przodu ! BDB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niech ta pasja trwa, fajna jest ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  15. Fantastycznie! Gratuluję i mamie i córce! Teraz życzę wymarzonej pracy, by mogła spełniać swoje zawodowe marzenia a mamie niech dalej serce pęka...z dumy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniko :) Z pracą łatwo nie jest, ale już ma. Mam nadzieję, że dostanie możliwość rozwinięcia skrzydeł :)

      Usuń
  16. Dobry wieści! I niech dalej też będzie dobrze. Żeby jej się dużo pięknych budynków udało zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Agniecha :) Gdyby tak ktoś chciał wybudować ten projekt byłoby fajnie, ale chyba musiałaby zapisać się do jakiejś partii ;)

      Usuń
    2. Czy to jest projekt budynku mieszkalnego? Bardzo jestem ciekawa, co było projektem

      Usuń
    3. Muzeum Sztuki Współczesnej :)

      Usuń
    4. projekt z rozmachem, trochę by kosztował, ale jak umieściła go w wizualizacji, to wygląda tak, jakby tam stał zawsze :)

      Usuń
  17. To ja też, jeszcze raz gratuluję Wam obu - gdyby nie Ty Soniczku, nie byłoby Pani architekt.
    Buziaki od Bezowej

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała wieść, gratulacje dla Ciebie i córki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. och byłam tu a teraz jeszcze dopiszę, że gratulacje ogromne dla córuni i dla Ciebie kochana ))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje Sonic dla Ciebie i corki! :))) Wielkie osiagniecie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochany Soniczku, serdeczne gratulacje dla Córci i Ciebie.
    Ja dopiero teraz, bo bez neta, w przeprowadzkach. Teraz z netem juz w nowym miejscu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mimo, że mam neta, rzadko tu zaglądam ostatnio :/
      Dziękuję , Izydoru ♥

      Usuń
  22. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń