poniedziałek, 1 października 2018

Ja pas!




Piosenkę znam, uwielbiam, ale nie wiem jak to się stalo, że nie rozpoznalam tej czarnuli obok Nosowskiej???
Czytam jej bloga od lat, kocham jej teksty, świat widziany jej oczami jest mi bliski . Rzadko ostatnio pisze, więc i ja zapominam wpadać, a tu taki suprajs :))) To znaczy dla mnie suprajs, bo teledysk sprzed kilku miesięcy, o czym Ona wspominała.

Wczoraj Najstarsza miała urodziny, boszzzz to już 28 -e .
Dla mnie ona nadal ma osiemnaście, bo na tyle w sumie wygląda.
Była mała rodzinna uroczystość z moim wnusiem w roli głównej .
Nie muszę chyba nikomu tłumaczyć, że jest najpieknieszy, najmądrzejszy i najsłodszy, co nie ? :)
Podtrzymywany za rączki staje mocno na nózkach, patrzy rezolutnie na wszystko , co go otacza i CAŁY  czas się śmieje- raz- bo go coś bawi,  raz- bo go się rozśmiesza, a innym razem tak jakby zalotnie i  lekko zawstydzony strzela te uśmiechy na prawo i lewo. No normalnie czaruś i amant w jednym ! Karmiony piersią wyglada jak pączek w maśle. Za nim już pierwsze ziemniaczki, marcheweczka, brokuły i banan- wsuwa, az mu się uszka trzęsą, a lapką stara się przytrzymać rękę mamy z łyżeczką.

Poza tym , remont w gniazdku młodych powoli się rozkręca, może za miesiac odzyskam sypialnię ;)

dobrego tygodnia !

sonic

37 komentarzy:

  1. Dobre wiadomości dobrze się czyta. Moje córki dużo starsze, a też mi się czasem zdaje że jeszcze nastolatki i trzeba się opiekować. Wszystkie maluchy są słodkie, potem pokazują charakterek jak moja najmłodsza.
    Najlepszego dla Córci, Wnusia i Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuś ♥

      Jestesmy bardzo ciekawi jaki będzie :)))

      Usuń
  2. Najlepszego dla Najstarszej!!!
    Maluchy w tym wieku sa przeslodkie, niestety dosc szybko rosna i z ta slodycza roznie bywa:)) wiec raduj sie poki mozesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem ,wiem, mam nastolatkę w domu plus dwójkę, która nastolatkami była ;))))
      ciesze się nim do wypęku :)
      Buziaki ♥

      Usuń
  3. Najlepszego dla Jubilatki. Moja w lipcu zaliczyła 42 i przezornie na ten czas wyjechała, by tę datę zlekceważyć.
    Każdy wnusio jest najpiękniejszy i najukochańszy pod słońcem- i niech tak pozostanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu ♥

      Moja jest załamana, że jest przed trzydziestką :))) jak ja jej zazdroszczę !!!

      Usuń
    2. Jak dojdzie do mego wieku to będzie marzyła by znów być "przed trzydziestką", ale teraz to jeszcze tego nie rozumie;))))))

      Usuń
    3. Aniu, powiedziałam to jej, ale dla niej to kosmos , ten nasz wiek ;))))

      Usuń
  4. Czarnuli nie znam, Nosowska jest specyficzna, raz ją uwielbiam, raz mnie drażni:)

    Przede wszystkim najlepszego dla najdoroślejszej:) Starzeją nam się dzieci,co tu dużo mówić;))

    Kompletnie nie mam kontaktu z małymi dziećmi,wiec przypuszczam,że nawet najsłodsze bobo umęczyłoby mnie bardzo. No ale fakt,takie do wieku szkolnego są najfajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja najstarsza skonczyla juz 36, wiec do 40-tki blizej niz dalej (kiedy ten czas minal?).
    Podpowiedz, bo zupelnie nie wiem, o czym do mnie rozmawiasz z ta czarnulka z teledysku. Znam, czytam? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to Zazie ))))))) bo ciężko poznać
    oraz nie możliwe, żebyś miałam takie stare dziecko i wnuka )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Valyo - tak, to ZAZIE :)))
      Fajnie ją było widzieć w tym teledysku, jak i fajnie czytać, znów pisze !
      Oraz możliwe, kurza melodia, czas zapierdala !

      Usuń
    2. jakby co, to wnuk jest synem Syna , nie Najstarszej ;)
      Syn ma urodziny za 19 dni :)Dwudzieste szóste :)))

      Usuń
    3. za to Najmłodsza kończy za 2 miesiace 14 lat i tylko do niej postanowiłam się przyznawć, tylko ciiiii ;)

      Usuń
    4. Sonic nie poznałam jej, bo zdaje się ulega tryndom i pokazuje tylko część prawdy na zdjęciach ))))człowiek się spodziewa zgoła innej postaci he he
      ale i ja się cieszę, że pisze znów.
      oraz w dalszym ciągu nie wierze w te dzici i wnuka jednak ...ech co tu kłamiesz Sonic

      Usuń
  7. Wszystkiego naj, dla najstarszej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego dla Najstarszej/co za wiek!!!:)))
    A i wnusio niech się zdrowo chowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za wiek :)) Wszystkiego, co najlepsze dla niej ♥♥♥
    A maluchy wiadomo - najsłodsze i najkochańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny ten wnusio, mam slabość do małych chłopców, mogłabym zjeść żywcem!
    Najlepszego dla cróeczki i dla mamy, co w bólu porodziła:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cudowny!!! I wyczekiwany , bo po 2 moich córkach i 2 siostry i tylko jednym moim synu, zrobił się u nas babiniec i teraz czekam na kolejne wnuki, trochę męśkiego pierwiastka nam się przyda dla parytetu ;)
      Dzięki, Rybciu ♥

      Usuń
  11. Twoje dzieci to niemowlaki w porównaniu z moją córką. Naprasowałaś się tych pieluch, za to teraz masz wianuszek wokół siebie, a na tym nie koniec, jak mniemam. Ukradnij jakieś zdjęcie wnusia i pokaż po tajniaku, co?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, czy wejdę, ale gdyby...
    Najlepszości dla córci i reszty dzieci, bo to już niedługo będą też następne urodziny.
    Pokazuj wnusia, szybko.
    Buziami od Bezowej

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak miałam 28 lat to znalazłam się na porodówce - No ale nikt na sile mnie tam nie pchał w tym wieku 😉 Wszystkiego najpiękniejszego dla Jubilatki, dla Wnusia pięknych odkrywczych stron życia 😊 A Nosowska jak zwykle oryginalna i nie do podrobienia 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Orszulko ♥
      Ja Najstarszą urodziłam jak miałam 25 lat, syna 27, więc córka się leni, a syn miał niecałe 26 , jak został ojcem. Wydawało mi się, że zbyt szybko, ale jest ok, rodzice spisują sie na medal .

      Usuń
  14. Byłam pewna, że napisałam życzenia, a tu nie ma... Sonic kochana, spóźnione ukłony dla córci i buziaki dla Ciebie :* Miłego odzyskiwania i Nosowską podglądam na Instagramie :*

    OdpowiedzUsuń