środa, 24 stycznia 2018

Zmiana dekoracji


Zimy jak nie było, tak nie ma.We Wroclove prawie cały czas temperatury na plusie, 
nawet śniegu nie było, coś tam jedynie przez parę minut prószyło i tyle.
 Dekoracje świąteczne od dwóch tygodni schowane w pudełkach, choinka poszła na śmieci, mimo że była w doniczce, to uschła.         Widać, był to pic na wodę, musiała mieć pokiereszowane korzenie.
 U Małgosi widziałam przepiękną choinkę, widzieliście ją na zdjęciach. 
Miała cieniutkie, miękkie gałązki z delikatnymi igłami i przepiękny jasnozielony kolor. 
Muszę taką zakupić w  tym roku, by później cieszyła oko na tarasie.
Do wiosny jeszcze 2 miesiące, ale ponoć ma się już pojawić pod koniec lutego. Oby!
Póki co wiosnę robię sobie sama.





                                           
Pierwszy raz kupiłam cebulkę hiacynta z taką ilością bocznych pędów.
 Ciekawe czy też pojawią się w nich kwiaty??


No i na Netflix pojawił się kolejny, czwarty już sezon Grace & Frankie!
Wsiąkłam w świat nietuzinkowych, oryginalnych,  wyemancypowanych
 kobiet po siedemdziesiątce :)
sonic

21 komentarzy:

  1. Ja musze byc ostrozna z kfiatkami, bo koty zrom, a niektore moga byc trujace. Gwiazdy betlejemskiej na swieta juz w ogole nie kupuje, co do hiacyntow nie jestem pewna, wiec wole nie ryzykowac. Ale przez ekran czuje ten zapach... mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toffi na szczęście mało skoczna jest ;)
      Pachną obłędnie !!!

      Usuń
  2. Tez moja choinka wyzionęła ducha w doniczce, a miałam takie plany na kolejne święta i dostałam strzała między oczy. Mój mąż twierdzi, ze ona żyje, ja jednak gołym okiem widzę, ze nie... Wytargalam ja na ogród niech sobie tam postoi i nabierze zieloności ;) A dziś z okazji bez okazji kupiłam sobie żonkile do wazonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda słów, zapłaciłam za żywą, a zaczęła się tak sypać, ze nie miałam złudzeń, że nabrali mnie :/
      Może jak pojawi się tutaj Megi, to dowiemy się jaki to gatunek zdobił jej mieszkanie.
      Świeże kwiaty w wazonie uwielbiam !!!

      Usuń
  3. Te pierwsze kwiatuszki to ciemierniki. Kwitną w śniegu. Cudne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kawałek wiosny zaprosiłaś do domu. U nas resztki śniegu znikają szybko, nawet teraz jest 4 stopnie. Mam nadzieję, że zima zabierze manatki pod koniec lutego i już nie wróci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego Ci Ewciu życzę, byś miała możliwość robienia zdjęć w sprzyjającej aurze :)

      Usuń
  5. Pięknie i słonecznie, ale jaki cudowny stół!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazywałam go tu na blogu:) razem z córką i trochę przy pomocy prawiezięcia go oczyszczałyśmy z farby, szlifowałyśmy i pokryłyśmy woskiem, katorżnicza praca, ale warto było.
      poszukam tego posta

      Usuń
    2. https://soniczkovo.blogspot.com/2017/04/krew-pot-i-zy.html

      Usuń
    3. Umknęło mi, ale nadrabiam. Piękny stół i wspaniała praca :)

      Usuń
  6. A u nas biało. Tylko nie możemy teraz wyjść.
    Im bliżej wiosny, to jakoś tak bardziej do nie tęskno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nadal ciepło, chociaż dzisiaj deszczowo. No chce się tej wiosny i tych dłuższych dni. Zdrówka Kalipso dla Ciebie i córeczek ♥

      Usuń
  7. Uwielbiam zapach hiacyntów. Niedługo mam urodziny swego męża, może jemu kupię hiacynta???
    Tu zimy jak na razie wciąż nie ma, wczoraj było +11, dziś +8, no ale coś za coś- pada deszcz.
    Miłego;)
    P.S.
    Z reguły te doniczkowe choinki to wielkie oszustwo, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może gdybym kupiła małą, to mialby te korzenie zdrowe
      ale Megi choinka była ok, chociaż wielka
      buziaki :*

      Usuń
  8. i ja wsiąkłam )))))) uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ja też , obejrzałam czwarty sezon i żaluję, że już koniec
      mam nadzieję, że będzie kolejny sezon, zakończenie daje nadzieję
      a teraz kochana zrób sobie miejsce na :
      http://www.filmweb.pl/serial/Absolutnie+fantastyczne-1992-112759

      http://www.filmweb.pl/film/Absolutnie+fantastyczne%3A+Film-2016-756067

      i kilka filmów, które powstały pomiędzy, tyle że nie ma polskiej wersji językowej

      Usuń
  9. u mnie zima bawi się w berka śnieżnego . Już , już wiosennie , a ty śnieg wali że ho cho . Przesadzę doniczkowce domowe ( jak ziemia się rozmrozi w worku) i zakupię nowe wspaniałości .Niektórzy powiadają ze hiacynty śmierdzą , ale jaki urokliwy owy smród

    OdpowiedzUsuń
  10. My zakłamujemy rzeczywistość i mamy lampki choinkowe czynne cały rok. :-) cAŁY ROK SĄ śWIĘTA!!
    No, przynajmniej można sobie wyobrażać, że są.
    Hiacynt fajny, ale z zieleniną się ograniczamy, bo u nas są w stanie przetrwać jedynie prawdziwi siłacze świata roślinnego. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiecień już :) uśmiechy poświąteczne posyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń