niedziela, 31 grudnia 2017

Niech Wam się darzy!




Koniec roku zawsze przywołuje jakieś podsumowania.
Dla mnie to był mimo wszystko dość dobry rok. Problemy oczywiście były, bo takie jest życie, w każdym razie moje życie. Rok rozpoczęłam od szukania pracy, od nieprzespanych nocy, strachem o byt. Potem dostałam pracę, którą lubiłam, którą mogłam wykonywać w domu, ale jak to bywa żre, żre aż zdechnie, nie będę pisać czemu, bo kosztowałoby mnie znów trochę nerwów. Dobrze, że zdobyłam nowe doświadczenie i że przez kilka miesięcy miałam spokój.
Teraz znów jestem na początku drogi zawodowej w zupełnie innej branży, a czy dam sobie radę, pokaże kilka przyszłych miesięcy. Moja przyjaciółka śmieje się ze mnie, że pod koniec życia będę się znać na wszystkim i oblecę wszystkie zawody świata, poza kurewstwem ;)
Na początku 2017 roku nie wiedziałam, że zostanę babcią i to było dość duże zaskoczenie. Teraz czekam na wnusia, już wiemy, że będzie to chłopczyk, dla którego kupujemy w tajemnicy ciuszki i czekamy na niego wszyscy z niecierpliwością. Trwa burzliwe wybieranie imienia.
Cudowna kotka, która u nas się pojawiła na chwilę, znalazła cudowny dom w Poznaniu. Tęsknię za księżniczką Cirunią, ale wiem, że ona już nie i że ma najwspanialszych opiekunów na świecie.
Poza tym dzieci zdrowe, najmłodsza dorośleje.
Czego sobie życzę na nowy rok? Oby ten rok był lepszy, lepszy dla Polski, a mi dał mi więcej wytchnienia psychicznego, żeby mogła kupić nowe auto, bo to ledwo zipie, ale przede wszystkim zdrowia dla mnie i najbliższych, bo tylko to jest w życiu najważniejsze.
Tego też życzę Wam, kochani.


Zdrowia i spełnienia marzeń tych małych, ale i tych wielkich, 
których nawet boicie się wypowiedzieć na głos.
Nie bójcie się marzyć, marzenia się spełniają :)
Niech Wam się darzy! 
sonic 



25 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Soniku :)... niech się spełnią wszystkie,a nawet więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, kochana :)
      I Twoje też ♥♥♥

      Usuń
  2. Miałaś rok pelen wydarzen i tych gorszych, i dobrych. Jak to w zyciu:) Oby ten nadchodzący byl dla Ciebie szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, pięknie dziękuję :)
      I dla Ciebie wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku ♥

      Usuń
  3. ludzie nie zdają sobie sprawy jak trudno jest nam zaczynać pracę całkiem od nowa, pisząc nam mam na myśli dojrzałe kobiety. Nowa branża, nowy zawód, nowe miejsce - to wszystko jest niesłychanie interesujące dla..dwudziestolatka. Ja mam dość ciągłego wdrażania się, problemów z dojazdami w coraz to inne miejsca, poznawania nowym budynków i nowych twarzy. Dlatego chyba wiem co czujesz i życzę Ci z całego serca stabilnej pracy, która spełni Twoje oczekiwania a nie będzie kolejnym doświadczeniem i pozycją w cv.
    Wnuk to wielkie szczęście, nie wiedziałam, że aż tak:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, Klarko, to nie jest proste, pomijając w ogóle fakt znalezienia pracy w naszym wieku. ;)
      Myślę, że za 3 miesiące już będę wiedzieć tak dobrze jak Ty :))
      Dziękuję za życzenia ♥
      Wszystkiego dobrego i dla Ciebie, Klarko :*

      Usuń
  4. Jedna z moich czytelniczek zlozyla takie zyczenia:
    "zeby sie zylo, zeby sie wiodlo, zeby sie chcialo i zeby sie moglo"
    Bardzo mi sie one podobaja wiec pozwole sobie powtorzyc:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapitalne życzenia- zwierają w sobie wszystko !
      Dziękuję , Star ♥♥♥
      Dla Ciebie też dużo zdrowia, to najważniejsze:)

      Usuń
  5. Niech sie wszystko ulozy wedlug planow, a nieplanowane niespodzianki niech beda wylacznie przyjemne. Szczesliwosci w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niechaj wszystko, o czym marzysz
    w Nowym Roku się przydarzy :)

    Do życzeń dołącza Fifka, prawie trzyletnia łodzianka :)
    Wielkie dzięki za nią :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Gaguniu, pięknie dziękuję ♥♥♥
      Trzy lata?? o rany, ale ten czas leci!! Pamiętam całą tę akcję i jak jechałam z Najmłodszą do Ciebie z Fifką :)) Niech wam się szczęści razem i dużo zdrówka ♥♥♥

      Usuń
  7. :) czytam i widzę siebie :) Niech Twój rok będzie piękny i dobry. Dużo przyjemności i radości. Nowe życie, ogromne możliwości! Dla Ciebie i bliskich, wszystkiego najlepszego Sonic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, Margo, za takie dobre życzenia :**
      Wzajemnie ! No i niech wena Ci dopisuje ♥

      Usuń
  8. Żebyś mogła za rok o tej porze powiedzieć: to był bardzo dobry rok, szkoda, że się kończy...
    Buziaki jeszcze w starym roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. droga sonic , potwierdza się to co preferuję , a mianowicie niema tego złego coby na dobre nie wyszło.
    ale , ale życzę Tobie zero zjechanej psychiki , spokojności i samiuśkiej radości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja w to wierzę i tak mi życie też pokazywało- coś złego się wydarzało, by wydarzyło się coś dobrego :)
      Dziękuję za piękne życzenia, Dośka :***

      Usuń
  10. Wszystkiego dobrego!!! Niech się układa w każdej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, Olgo :)
      Wzajemnie- Dobrego Roku ♥

      Usuń
  11. Aby spotkało Cię wiele dobrych chwil i powodów do radości w tym nowym roku.
    I dobrego zdrowia też życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izo♥
      Wszystkiego Dobrego i dla Ciebie :*

      Usuń
  12. powoli boję się podsumowań końcoworocznych ...z wiekiem i ukonstytuowaniem politycznym zaczynam omijać ten niewygodny czas...bo okazuje się złym człowiekiem, kiedy pomyślę o tym czego sobie naprawdę wczoraj żyvzyłam. hmmm
    Dobrego roku Sonic, zdrowia nade wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ja im życzę tego samego od 2 lat, ale wczoraj o nich nie myślałam ;)
      Dzięki, kochana ♥ Dobrego Roku dla Ciebie, Teatralna, najlepszego , parzysty przecież ;)

      Usuń