środa, 11 lutego 2015

5 !

Mam w domu inżyniera ! :)
Na tym mogłabym skończyć, ale muszę, muszę się pochwalić :)
Po obronie i egzaminie ustnym komisja się naradzała, a gdy już zaproszono Najstarszą na ogłoszenie wyniku i ona weszła z kwiatami, a właściwie naręczem róż dla całej komisji, to ktoś otworzył drzwi, więc z zapartym tchem podglądałam tę scenę. Nie słyszałam dokładnie co mówiono, ale nagle zobaczyłam jak mojej córce piękny uśmiech rozświetla twarz i jak cała szczęśliwa przytakuje słowom egzaminatorów. To wyglądało tak, jakby ona te kwiaty otrzymała w nagrodę ;)
Potem kolejno podchodziła do nich i dziękując wręczała im bukiety róż. To była piękna scena, a już gdy zobaczyłam, że Recenzent całuje jej dłoń, to łzy pociekły mi ciurkiem. Wiedziałam już, że jest dobrze. Po chwili wyszedł Promotor i gdy powiedział mi, że mam córkę na 5 to .. no cóż  ledwo wydukałam słowo "dziękuję " i musiałam się odwrócić, bo łez nijak powstrzymać nie potrafiłam. Ale to nie koniec:) Po chwili, gdy już obie wychodziłyśmy, natknęłyśmy się na Recenzenta i drugą egzaminatorkę i na moje podziękowanie za córkę, oni aż się żachnęli i z uśmiechem powiedzieli mi, że  nie mam za co dziękować, bo to zaszczyt mieć taką córkę i powinnam być z niej dumna!
I jestem, bardzo jestem dumna, tym bardziej, że recenzja jej pracy to był  jeden wielki pean :)
Jestem szczęśliwa, jak nie wiem co :)

Dziękuję córeczko :***

sonic


43 komentarze:

  1. Gratulacje:) A nie mówiłam, że będzie dobrze? Dziewczyny są zazwyczaj solidne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hura!! Wiem co czujesz, sonic! Ja niedawno też to przeżywałam.:) To jest taka duma, ze rozwala człowieka! Gratulacje dla wspaniałej piątkówny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, cały czas nie mogę do siebie dojść ! Duma i szczęście mnie obezwładnia ;)
      Dziękuję serdecznie, kochana :) ♥

      Usuń
  3. Acha, to juz mogie te kciuki puscic?
    Gratuluje Tobie corki, a corce pieknej obrony. Nie moglo byc inaczej, przeciez to Twoja krew!
    Jestem z Was obu bardzo dumna. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puść, Aniu ;)))
      Trzymałaś solidnie ! :)
      Dziękuję Ci bardzooo :) ♥

      Usuń
  4. GRATULUJĘ!!!!
    Córce i Mamie. Teraz czas na odreagowanie i odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuś :) ♥
      Ja właśnie ogarniam w domu sajgon ;)))

      Usuń
  5. czytam tego posta kolejny raz i łzy mi lecą ciurkiem ;)
    wrzucę tu jej pracę, zwłaszcza Gosię ona zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE! Dla Was obu. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)))
    Ja też z niecierpliwością czekam na prezentację pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogło być inaczej :) gdy czytałam ile pracy w to włożyła, jak noce zarywała to od razu wiedziałam, że do mistrzów należy :) gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest zdolna, ale brak jej wiary w siebie
      mam nadzieję, że dzisiejszy dzień to zmieni!
      :***

      Usuń
  9. Dolaczam do gratulacji i wyobrazam sobie Twoje szczescie i dume!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z calego serca gratuluje!
    Niech strzelaja korki od szampana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Arteńko, czułam Twoją obecność!!
      dziękujemy:***

      Usuń
  12. Wiedziałam!!! Gratuluję córki na piątkę, a Córeczce piątki:))) Też się wzruszyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, ale jestem dumna i szczęśliwa :)
      Dzięki, kochana :***

      Usuń
  13. Gratulacjony jak stąd do tamtąd. Jest radość! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A nie mówiłam??? I gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mówiłaś, ale nerwów było co niemiara :)
      dziękujemy :***

      Usuń
  15. Nerw jest zawsze. Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaaaaa :))))) brawo! Bardzo Wam gratuluję :)))) i życzę cudnego odpoczynku! :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzie jesteś? Ile można świętować???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś, bawimy w Mieście ;)
      Jutro się nawrócę;)
      :*

      Usuń
  18. gratulacje, Dziewczynki!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. to twoja zasługa, że masz taką wspaniałą córkę. gratuluję ci serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, troszkę zasług moich w tym jest :)
      :***

      Usuń
  20. Gratulacje z serca wielkie dla zdolnej córki i matki że umiała tak pomagać tak wspierać swoje dziecię. Muszę dodać no muszę :) do mnie też promotorka pani prof powiedziała że mogę być dumna z córki i jestem cały czas jestem bardzo.
    Spójrz, nawet się pochwalę jej blogiem i powiedz prawda że świetnie rysuje? :)
    http://odsasadolasa.blogspot.com/
    druga dumna matka zaraz po Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elka, ja już Ci mówiłam, że córcia Twa zdolna niesłychanie, ale i pióro ma, że hej ! :)

      Usuń