niedziela, 15 lutego 2015

fryzura i koza


Piękna dziewczyna z tego teledysku zainspirowała mnie do ścięcia moich dość długich włosów.
Dużo nie ryzykuję, bo włosiska rosną na mnie jak na psie - szybko ;)
Trochę się boję, że stracę na wygodzie, bo dotychczas wystarczała spinka-klamra i nieład był w ładzie, ale chyba jednak zaryzykuję.
Odstresowałam się w Mieście, co prawda byłyśmy tam tylko 3 dni, ale zawsze coś. Jutro idę załatwić bardzo ważną sprawę dla Najstarszej i czas wracać do rzeczywistości:/ Skrzeczy, warczy i straszy, ale trza ją jak byka za rogi złapać.



**************

Marzy mi się koza ;)






Dobrego tygodnia:)
sonic 

20 komentarzy:

  1. I za mną to chodzi, a włosiska mam długie, że ho ho!

    Fajna koza. Zimą nieoceniona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się nawróciłam, jak widzisz i żałuję, że nie udało się nam spotkać z A :(
      ale co ma wisieć, nie utonie ;)
      :***

      Usuń
    2. Gosiu, Ty bardzo ładnie wyglądasz w tych długich włosach :) Nie obcinaj :)
      Sonic, co się odwlecze... :D

      Usuń
  2. Jakos sobie wyobrazic Ciebie nie moge w krotszych, ale jesli sie dobrze w nich czujesz, to dlaczego nie?
    A dobra koza nie jest zla. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sonic, obcinaj! Coś czuję, że taka odmiana dobrze Ci posłuży :)))
    A koza to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od wiekow marzy mi sie koza....chcialabym taka w moim domu andyjskim, ale tam jest nie do kupienia...piekne wnetrze zaprezentowalas..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wnętrze jest cudne :)
      buziaki, Ewciu :*

      Usuń
  5. Chciałabym móc mieć długie, ale chociaż szybko rosną, to lepiej wyglądają jak są krótkie.
    Co do kozy, nie od razu zajarzyłam, bo mi się przypomniał kawał z kozą. Pomyślałam, po co w takim wnętrzu koza, skoro jest obszerne? Taka kozę mogłabym mieć, a wnętrze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koza tak, obcinanie włosów nie. Nie miała baba kłopotu, obcięła sobie włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie tak na krótko, bo u mnie nie ma gąszczu takiego jak u Ciebie :)

      Usuń
    2. Jaki tam gąszcz? Kobito! Nawet z takimi krótkimi trzeba wyczyniać! Nie obcinaj, bo przeklniesz ten dzień!

      Usuń
  7. Pacz, mamy takie same marzenia:) Koza, choć nie taka wypasiona, jak na fotce, jeszcze jest w sferze moich możliwości. Ale ten kumin nieszczęsny, impreza za droga. Samoróbki nie ryzykuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. A kudłów nie ścinać. Pod żadnym pozorem, będziesz, co ranek fryzurę układać? Przemyśl, spinka jest wygodniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie mieeeszka koza, taka jasniejsza trochie;)
    Musze jej sesje zrobic.

    Czasem trzeba cos zrobic z wlosami. Dla odmiany. Moj Wu ogladajac stare zdjecia, zawsze jest zdziwiony, ile ja fryzur mialam:)

    OdpowiedzUsuń